EN

CN

580

چرا کارتخوان روشن نمی شود؟

به دلایل مختلفی ممکن است کارتخوان شما از وضعیت عادی خارج شده باشد و قادر به سرویس دهی نباشد . خراب شدن دستگاه کارتخوان شما میتواند یکی از اتفاق های اذیت کننده برای هر کسب و کاری باشد .
برای عیب یابی کارتخوان اتصالات برقی دستگاه که شامل آداپتور ، کابل های واسط ، پریز برق باطری و سوکت محل اتصال اداتور به کارتخوان می باشد را بررسی کنید.
معمولا در قالب دستگاه های کارتخوان دکمه سبز جهت روشن کردن و دکمه قرمز جهت خاموش کردن است.ممکن است در برخی دستگاه ها یک دکمه اختصاصی قرمز رنگ تعبیه شده باشد که هم جهت روشن کردن و هم جهت خاموش کردن کارتخوان استفاده می شود.بر اساس مدل دستگاه جهت روشن یا خاموش کردن کارتخوان ممکن است نیاز باشد که دکمه مربوطه را چند ثانیه ممتد فشار دهید.

در صورتی که کارتخوان سیار شما  تا زمانی که به آداپتور و برق متصل است روشن میماند و به محض قطع اتصال برق ، کارتخوان خاموش می شود به احتمال بالا باطری شما آسیب دیده است یا به پایان عمر مفید خود رسیده است . برای اطمینان حداقل 10 ساعت دستگاه را به شارژر متصل کنید و مجددا تست کنید . در صورتی که مشکل همچنان باقیست نسبت به سفارش یک باطری کارتخوان جدید اقدام نمائید.

البته بعضی از شرکت ها در برخی محصولات خود تنظیماتی را انجام داده اند که اگر 30 دقیقه از دستگاه استفاده نشود ، دستگاه به صورت اتوماتیک خاموش میشود
لطفا این موضوع را به حساب خرابی باطری کارتخوان نگذارید و باطری را تعویض نکنید
قبل از تعویض باطری کارتخوان ، حتما یک بررسی بر روی قابلیت های دستگاه خود انجام دهید و سپس نسبت به تعمیر دستگاه کارتخوان خود اقدام نمایید .