EN

CN

close-up-customer-paying-by-credit-card

دستگاه کارتخوان کمبو چیست؟

دستگاه های کارتخوان علاوه بر مزایای بسیاری که دارند (پرداخت هزینه خرید، گرفتن موجودی و مانده حساب، پرداخت صورت حساب های شناسه دار مانند قبض، چاپ اخرین تراکنش، چاپ ریز تراکنش های مالی، خرید شارژ و …) از انواع مختلفی هم برخوردار هستند و همین امر باعث شده تا صاحبان مشاغل به فکر تهیه یک دستگاه کارتخوان، متناسب با کسب و کار خود باشند.

دستگاه های کارتخوان به طور کلی در دو دسته ثابت و سیار تقسیم بندی می شوند که نوع سیار آن ها با توجه به کوچک و قابل حمل بودن از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. دستگاه های کارتخوان کمبو یکی دیگر از انواع دستگاه های کارتخوان می باشند که شما می توانید با استفاده از آن ها با هر دو روش ممکن یعنی اتصال دستگاه کارتخوان به وای فای و یا استفاده از سیم کارت داخل دستگاه کارتخوان ارتباط برقرار کنید. پس به طور کلی دستگاه های کارتخوان کمبو کارتخوان هایی هستند که هم به وسیله شبکه وا فای (WIfi) و هم با استفاده از سیم کارت می توانند ارتباط برقرار کنند.

مزایای دستگاه کارتخوان کمبو

همونطور که گفتیم با استفاده از دستگاه های کارتخوان کمبو شما می توانید به هر دو روش ممکن ارتباط برقرار کنید. بدین ترتیب می توان گفت مهم ترین مزیتی که برای دستگاه های کارتخوان کمبو می توان در نظر گرفت این مسئله هست که زمانی که سیم کارت دستگاه شما آنتن نداشته باشد و یا سیم کارت داخل دستگاه با مشکلی مواجه شده باشد، شما می توانید دستگاه کارتخوان خود رو به یک شبکه وای فای (wifi) متصل و از آن استفاده کنید و بر عکس، در زمانی که اتصال دستگاه شما با شبکه وای فای دچار اختلال شده شما می توانید با استفاده از سیم کارت درون دستگاه ارتباط برقرار کنید.

بدین ترتیب در طول روز شما عزیزان هیچ گونه مشکلی در استفاده از کارتخوان برای کسب و کار خود نخواهید داشت. در این میان جالب است که بدانید اگر از دستگاه های کارتخوان کمبو برند مورفان استفاده می کنید برقراری این ارتباط توسط خود دستگاه صورتی می پذیرد. به عبارت دیگر زمانی که اتصال دستگاه کارتخوان شما با شبکه وای فای (wifi) دچار مشکل شده، دستگاه به صورت خودکار، ارتباط رو با استفاده از سیم کارت داخل دستگاه برقرار می کند و زمانی که سیم کارت شما دچار خطا و مشکل باشد دستگاه به صورت خودکار به شبکه وای فای موجود متصل می گردد.

بدین صورت صاحب دستگاه کارتخوان با هیچ گونه مشکلی مواجه نخواهد بود و نیاز به تغییر نحوه ارتباط نخواهد داشت. لازم به ذکر است که دستگاه های کارتخوان برند مورفان از کیفیت فنی مناسبی برخوردار بوده و مجهز به سیستم GPRS  و WiFi می باشند و می توانند در هر مکانی با کمترین میزان آنتن دهی تراکنش های شما رو انجام بدهند. این دستگاه ها همچنین کوچک بوده و طراحی مناسبی دارند و برای حمل و نقل بسیار مناسب می باشند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت کارتخوان کمبو

برای خرید و دریافت دستگاه های کارتخوان کمبو همانند سایر دستگاه های کارتخوان شما عزیزان نیاز به ارائه برخی مدارک مورد نیاز خواهید داشت که به شرح زیر می باشند:

  • کپی شناسنامه
  • ارائه تاییدیه شبا
  • ارائه شماره تلفن ثابت
  • ارائه آدرس و کد پستی
  • ارائه کد مالیاتی ۱۰ رقمی
  • عکس کامل و واضح از پشت و روی کارت ملی
  • ارائه جواز کسب یا فرم تفیض (لازم به ذکر می باشد که جواز باید به نام خود شخص دریافت کننده باشد نه فرد دیگر)