EN

CN

s6

نحوه وصل شدن دستگاه های کارتخوان شامل طرح ریجستری

تنها راه وصل شدن دستگاه های کارتخوان قطع شده در طرح رجیستری مراجعه به سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی (سامانه همتا) می باشد. با مراجعه به سامانه همتا شما نیاز به ثبت تیکت با مشخصات دستگاه کارتخوان خود خواهید داشت. بعد از به ثبت رسیدن تیکت، کارشناسان مربوطه پس از گذشت ۲ الی ۳ روز کاری تیکت شما رو بررسی خواهند کرد و دستگاه کارتخوان شما مجددا وصل شده و قابل استفاده می باشد.

برای ثبت تیکت مورد نظر شما به اطلاعاتی مانند مدل دستگاه، شماره سریال دستگاه، برند دستگاه و همچنین IMEI دستگاه کارتخوان نیاز خواهید داشت. برای این کار شما می توانید به سامانه همتا مراجعه کنید و یا اپلیکیشن همتا رو روی تلفن همراه خود نصب کنید.

کد IMEI چیست؟

کد IMEI در واقع شناسه ی هر کالای موبایل واره و دیجیتال می باشد و برای هر دستگاه یک کد اختصاصی IMEI وجود دارد. از این کد برای رهگیری دستگاه های گم شده و یا دزدیده شده استفاده می شود. شما می توانید از این کد برای ثبت ریجستری هم استفاده کنید. در ادامه با نحوه دریافت کد IMEI برای دستگاه های کارتخوان سیار MF919 و H9 آشنا خواهید شد.

نحوه اطلاع از ثبت ریجستری

چگونه از ثبت رجیستری مطلع شویم؟ روش های مختلفی برای اطلاع از ثبت ریجستری وجو دارد که برای تمامی این روش ها شما ملزم به ارسال کد IMEI به سامانه همتا خواهید بود. روش های اطلاع از ثبت ریجستری به شرح زیر هستند.

  • اپلیکیشن همتا
  • کد دستوری #۷۷۷۷*
  • مراجعه به سامانه همتا
  • پیامک به شماره ۷۷۷۷