EN

CN

108

تغییر نام فروشگاه در دستگاه کارتخوان

تغییر نام فروشگاه در دستگاه کارتخوان جزو اولین اقداماتی می باشد که شما پس از خرید دستگاه باید نسبت به انجام دادن آن اقدام کنید. با این کار دستگاه شما در سامانه پرداخت ثبت و نام فروشگاه شما بر روی رسید دستگاه درج می شود. نحوه تغییر نام فروشگاه در دستگاه کارتخوان و همچنین یافتن نام پایانه فروش و یا استعلام پایانه فروش از جمله مواردی هستند که صاحبان دستگاه های کارتخوان باید نسبت به آن ها آشنایی داشته باشند.

لازم به ذکر هست که انتخاب نام دستگاه کارتخوان بر پایه حقیقی و یا حقوقی بودن فروشگاه می تواند متفاوت باشد. ضمنا باید بدانید که تغییر نام فروشگاه توسط پشتیبان دستگاه شما انجام شده و ممکن است کمی زمان بر باشد. در ادامه با مراحل تغییر نام فروشگاه در دستگاه کارتخوان آشنا خواهید شد.

مراحل تغییر نام فروشگاه در دستگاه کارتخوان

اطلاع از نحوه تغییر نام فروشگاه در دستگاه کارتخوان ممکن است برای هر فرد دارای دستگاه کارتخوان ضروری باشد اما همانطور که گفتیم این فرآیند به ساده ترین شکل ممکن انجام می شود. مراحل نحوه تغییر نام فروشگاه در دستگاه کارتخوان به شرح زیر می باشند.

  1. ارسال تصویر رسید فعلی کارتخوان
    در مرحله اول شما نیاز دارید تا از رسید های چاپی فعلی دستگاه کارتخوان که نام فروشگاه قبلی بر روی آن ها درج می شود یک عکس واضح  و با کیفیت تهیه کرده و این عکس رو به همراه نام درخواستی برای فروشگاه خود، برای پشتیبان ارسال کنید
  2. تغییر در سامانه پرداخت
    مرحله ی دوم تماما بر عهده پشتیبان می باشد و شما هیچ گونه دخالتی در آن نخواهید داشت. در این مرحله پشتیبان شما پس از دریافت اطلاعات ارسال شده توسط شما (عکس رسید فعلی و نام فروشگاه جدید)، این اطلاعات رو وارد سامانه پرداخت کرده و سپس این اطلاعات رو ثبت می کند و منتظر تایید نهایی سامانه می ماند.

  3. راه اندازی مجدد دستگاه کارتخوان
    این مرحله هم همانند مرحله بالا توسط پشتیبان انجام می شود. در این مرحله با تایید اطلاعات و دریافت تاییدیه مالکیت دستگاه کارتخوان از سوی سامانه پرداخت الکترونیک، پشتیبان دستگاه کارتخوان رو مجددا راه اندازی کرده و از این به بعد با هر تراکنشی که توسط دستگاه صورت بگیرد نام انتخابی فروشگاه شما بر روی رسید دستگاه چاپ خواهد شد.

  4. تنظیمات دستگاه کارتخوان
    پس از راه اندازی مجدد دستگاه توسط پشتیبان، تمامی تنظیمات آن مورد بررسی قرار می گیرند و در صورت نیاز تغییر پیدا می کنند. این مرحله صرفا به دلیل اطمینان از تغییر پیدا کردن نام فروشگاه انجام می شود.

  5. سایر تغییرات در دستگاه کارتخوان
    یکی از نکاتی که شما عزیزان در زمان خرید دستگاه کارتخوان حتما باید به آن توجه داشته باشید، ارائه مناسب خدمات پشتیبانی فروشنده می باشد. پس از طی کردن مراحل بالا شماره حساب، تمامی اطلاعات بانکی، شماره ثابت درج شده روی رسید دستگاه، شماره موبایل و تمامی اطلاعات شما باید جایگزین مشخصات پذیرنده قبلی شود، پس بنابراین در زمان خرید دستگاه از مناسب بودن پشتیبانی مطمئن شوید تا این فرآیند به درستی و در کمترین زمان ممکن انجام شده و دستگاه با نام فروشگاه شما راه اندازی شده و شروع به فعالیت کند.