EN

CN

credit-card-terminal-payment-picjumbo-com

قابلیت های انواع دستگاه کارتخوان چیست؟

با خرید دستگاه کارتخوان، دستگاهی را در اختیار خواهید داشت که توسط آن می توانید موجودی کارت بانکی را پرینت بگیرید ، خرید شارژ تلفن همراه را انجام دهید ، قبوض خود را پرداخت نمایید و پرینتی از صورتحساب خود داشته باشید. امروزه اکثر بانک ها دستگاه های کارتخوان را در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

قوانین دریافت کارتخوان به طور کلی یکسان است اما بهتر است قبل از دریافت این دستگاه ها ، با کارشناسان شرکت ما و یا بانک مربوطه مشورت نمایید. با دستگاه کارتخوان، عملیات پرداخت وجه نقد کالاها به سرعت انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به بانک ها یا انتقال چک نخواهد بود.

کارتخوان سیار این امکان را برای صاحبان مشاغل، افراد حقیقی و حقوقی فراهم ساخته اند که به راحتی با تهیه یکی از انواع دستگاه پوز سیار بتوانند در هر مکان و بدون نیاز به سیم کشی و … از خدمات بانکی استفاده کنند. کارت خوان های سیار اکثراً برای آن دسته از کسب و کارها به کار می رود که به نوعی، مشاغل متحرک محسوب می شوند و روزانه با حجم زیادی از فروش کالا مواجه هستند؛ میوه فروشی های خیابانی، انواع خوراکی فروشی های کنار جاده ها، پیک های موتوری و …، نمونه های بارزی از مشتریان اصلی برای استفاده از دستگاه کارت خوان سیار هستند.